piątek, 20 czerwca 2014

Wielkie Wydarzenie Miesiąca!

Hello!Chcę ogłosić ważne wydarzenie miesiąca:Był u mnie przed chwilą Fenek!Ale ugryzł mnie w rękę,i wiecie co?Wcale nie bolało! Ale teraz wracamy do Fenka:Głaskałam go PONAD  5 minut :O Ale było mega!On tak się łasił do mnie a ja go tak głaskałam!Drapałam go za uszkami,pod bródką i na główce!To było wspaniałe tak mieć kotka tylko dla siebie!Zazwyczaj musze nim dzielić albo wgl się z nim nie bawić:s Ale Fenek to co innego......Teraz opowiem wam historię Fenka (Taka se tam będzie historyjka ale nie taka że gdzie sie Fenek urodził itp. Będzie o historii....Zaraz powiem o jakiej)Historia będzie o jego imieniu.Skąd pomysł żeby nadać mu imię 'Fenek'? Otóż,długo myślałam nad imieniem dla niego ale musiało być wyjątkowe.....Był tak puchaty i miękki jak Fenek,więc dałam mu tak na imię.Ale kto to wie jak on ma naprawdę na imie?No cóż,Fenek nie jest mój.......Marzenie że kiedyś stanie sie mój nigdy sie nie spełni......Ale może.....Bądźmy pełni nadzieji że kiedyś będzie mój:)Ale teraz nie mówimy o moich marzeniach tylko o Fenku:Opiszę wam teraz jak wygląda Fenek bo mówiłam wam tylko jakiego koloru ma sierść ale teraz wam powiem szczegóły:Fenek ma:Dużą okrągłą główkę,wielkie zielone oczy którymi na mnie słodko patrzy,gruby i długi ogonek,grube i długie łapki,duże uszka jak Fenek lisek pustynny i gruby brzuszek który jest bardzo miękki i puchaty.Ma też ostre pazurki i ząbki.No,nic więcej nie da sie napisać na temat Fenka.Ok to bayyy torszkę się rozpisałam ale musiałam nadrobić te postowe braki.I tylko tak dla przypomnienie mówię że nie będzie dzisiaj 2 posta bo już późno i musze kończyć! To jak pisałam bayyyyy!
 

1 komentarz:

  1. Z tego opisu myślę, że Fenek musi być słodki ;3

    OdpowiedzUsuń