środa, 18 czerwca 2014

Wakacje!Więcej czasu dla Fenka!

Hej Wam;sJuż niedługo wakacje!Jupiiii!!!!Ja nie idę w poniedziałek i we wtorek do szkoły!!!Jupiiii!!!!!W poniedziałeczek nie idę bo mamy takie coś co będziemy robić kartkę papieru a we wtór-Bo mamy dzień sportu a ja NIENAWIDZĘ  sportu-,-Ok z okazji niedługich wakacji macie takie video: Klik-> 
A teraz o Fenku: Dzisiaj znowu nie widziałam Fenka:(( Muszę wam powiedzieć mój sekret:W szkole udaję kotka *O*Wczoraj weszłam na drzewo (po krześle-,-) i chodziłam po gałęziach aż zjawiła sie licha i w te pędy zeszłam i zdarłam łokieć;( Ale teraz mówię o Fenku a nie o moim zdartym łokciu.Nie mogę się doczekać jutra bo jutro mam kolejną szansę zobaczyć Fenka!A jeśli go nie będzie to trudno:( Ok nie będę przynudzać i obejrzcie dokładnie teledysk:) A i jeszcze 1 wiadomość:Wczoraj nie było 2 posta bo mi się nie chciało napisać ;p Ok bayyyyy ;3 Miłych niedługich wakacje (Ps.Słowo niedługich oznacza że będą niedługo)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz