wtorek, 17 czerwca 2014

Fenku!Tak się martwiłam!!!

Hejka Waszmości;3 Dzisiaj widziałam Fenka! I nie uwierzycie co zrobiłam......Pogłaskałam Go!Fenek jest prze wspaniały.Gdy sie ubierałam do szkoły to Feneczek przechodził przez naszą działkę i w ostatniej chwili zawołałam:'Cicicicicicicici! Gdy to usłyszał przybiegł i go pogłaskałam.Jego sierść jest taka miękka i puszysta.....Mogłabym go głaskać wiecznie.....wiecznie i wiecznie!!! Buahahahahahahaha! Nie no co ja,nie mogłabym go tak długo głaskać bo by zachorował na głaskanoscenozę!Jeśli chcecie takiego pieszczocha mieć w domu to........nie wiem co zrobicie by mieć takiego pieszczocha ;p U mojej kuzynki jest taki jeden pieszczoch ale to nie kocurek tylko kicia.Ma na imię Kajna ale teraz nie o Kajnie.Teraz zuuuuuuuuuuuupełnie nie o Fenku o Fenku na koniec.Opiszę wam mój dzień
 1l.Test -,-
 2l.Pani mówi oceny z 2 innych testów+Czytanie -,-
3lMatma ;c
4l.2 matma -,-
5l.W-F:)Tylko 5 minut ćwiczenia!Jupiiiiiiiiii!
 Ok teraz jeszcze o Fenku ale nie o kotku,o lisku pustynnym!Oto zdjęcia:
 Sorki ale na więcej nie starczyło miejsca.To bayyyy!Być może będzie 2 post?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz