piątek, 27 czerwca 2014

Wakacje,znowu są wakacje!+Takie tam o Feniu

Czesio!Sorki że tak długo nie pisałam ale zapomniałam o blogu.Teraz do rzeczy:Mam dobrą i złą wiadomość.Dobra:Juchu!!!Wakacje!!!Znowu one są!! Zła:Oliwia się wyprowadza:( (Oliwia to ta dziewczyna co mówiłam że się wyprowadza)Poza tym nie ma Fenia:(( Ale żeby was nie przyprawiać tym złym humorem to mam da was tu takie video-> Tak wiem było już takie ale chciałam przypomnieć wam o wakacjach.Tak wiem,nikt nie zapomniał:)Ale skoro to blog o Fenku to tu macie fote Fenka ale nie tego o którym jest blog tylko tego Fenka który na pewno gdzieś mieszka:)Np.U moje kuzynki jest taki Fenek co ma na imie Imbi:) Tu link do bloga mojej kuzynki:Tutaj kliknij żeby wejść do 'Świata MSP' Tak ten blog jest o sławnej grze internetowej 'MovieStarPlanet' Ja też w nią gram ale nie o MSP teraz mówię tylko o Fenku:)Noto macie fotę:Podobny do Fenia nie?Wy nie ocenicie bo go nie widzieliście a ja tak huehuehuehuehuehue!No to bayyyy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz