poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wielkie Smutanie + Yeach! szósteczka!

Hejeczka Wameczka!Pewnie się zastanawiacie dlaczego taki tytuł-dlatego że dzisiaj miałam przykry dzień ale nie do końca.Taka jedna starsza ode mnie o rok mnie prawie udusiła:( Myślałam że odejde na tamten świat bo nie mogłam oddychać ale żyje.I jeszcze przed tym pani mnie rozsadziła z naj kol (ta naj kol to ta co wcześniej pisałam że się wyprowadza) ale nam sie upiekło i musiałam oddać taki dobre ciasteczka mojemu wrogowi bo by pani nastarżyła -,- I jeszcze musiałam dać czekoladę takiemu Igorowi co przedemną siedzi bo też mu się buzia nie zamyka -,- Ok teraz coś weselszego a na koniec o Fenku- Dzisiaj (jak pisze w tytule)mieliśmy test z polaka i dostałam szósteczkę jak pisze w tytułku! :D Juchuuuuuuuuuuuuu!!!! ;D Teraz nowości  o Fenku:Znowu Fenusia nie było:(Martwię się:( I wgl chcem już wakacyjki bo będę miała więcej czasiku dla Fenuśka Naszego kochanego:)Ale z drugiej strony nie chcę bo jak pisałam w innym poście moja naj kol (tak,ta co upiekło jej się rozsadzenie w szkole ze mną) się wyprowadza ;0Bez niej nie będzie po co żyć D; Ale teraz dalej o Fenku ;3Nie mogę się doczekać spotkania z Nim;)) Ale teraz gdy piszę posta to nie mogę powypatrywać Jego Kociej Mości :(( Ale teraz z innej beczki C; Zapomniałam na początku posta dopisać że wczoraj nie było 4 pościczka ;c Ale dzisiaj z pewnością będzie jeszcze jeden c; Ok ;3 bayyyyyy ;333 I jeszczę muszę dopisać że troszeczkę nadurzyłam ekimonków ;333

1 komentarz:

  1. Dlaczego cię dusiła ? :o gratuluję szóstki ;)

    OdpowiedzUsuń