niedziela, 15 czerwca 2014

Smutam i szaleję z radości.

Hej Wam:( Dzisiaj smutam bo Fenek znowu nie przyszedł i się o niego martwię.I jeszcze te wakacje....ach,tak prawdę mówiąc wcale ich nie chcę ale nie jestem jakąś tam kujonką,po prostu moja kol się wyprowadza.Nie powiem gdzie bo ona może to czytać i się na mnie obrazić.Ale teraz do tematu czyli coś o Fenku,ale przed tym jeszcze powiem dlaczego taki tytuł-Otóż smutam bo Feneczek jak mówiłam nie przyszedł-A szaleję z radości bo byłam na 'dmuchawcach' (tak te dmuchane zamki itp.nazwała moja 5 letnia kuzynka)2 razy na zamku i 2 razy na takim czymś co się wchodzi i tam szalejesz i wszystko po 5 minut!Oczywiście byłam na wszystkich tych 'dmuchawcach' z kuzynka ale i tak było mega! Teraz dla śmiechu macie takie video: Sorki że do góry ale nie starczyło miejsca na dole;-|Ok bayyy miłego oglądanka:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz