czwartek, 19 czerwca 2014

Feniu.....

Hej Wam:) Jak obiecałam jest 2 post ale 3 już nie będzie bo pójdę spać ;o Ok do rzeczy:Myślałam że Fenek jeszcze do mnie przyjdzie ale sie myliłam.A może przyszedł bo ja całe popołudnie byłam u kuzynki xd A może nie.....Kto to wie?Ja wiem kto wie:Fenek! xD A teraz opowiem wam taką bajkę a później kroszku o Fenku:Oto bajka:Żyła sobie żyła co tej żyle pękła żyła i ta żyła sie wkurzyła i ta żyła już nie żyła xd.Nauczyłam sie od mojej naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj kol z reala xD Tera znooooooooooooooooooowu o Fenku:Gdyby ktoś zapomniał Feneczek jest bardziej biało-czarny niż czarno-biały.I zapytacie:Jaka to różnica? Różnica taka że kotek czarno-biały ma na swojej sierści więcej czarnego niż białego natomiast biało-czarne koty mają na sierści więcej białego i czarnego.Nasz Fenek jest biało-czarny A teraz na koniec takie śmieszne video i niespodzianka na koniec: Sorki że tak do góry paaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz