sobota, 14 czerwca 2014

Deszcz!Jestem wkurzona!

Cześć Wam jeszcze raz.Jak mówiłam jest kolejny post.Noto pisze:) Pewnie się dziwicie dlaczego taki tytuł posta otóż jestem wkurzona (przepraszam za wyrażenie) bo leje u mnie deszcz i Fenek nie przyjdzie x-o !!! Nie wiem czy pisałam w 1 poście że Fenek to NIE JEST MÓJ  kotek.Fenuś to śliczny czarno-biały kocurek który do mnie przychodzi.Tak wiem,pisałam jak wygląda ale tak dla przypomnienia.No troche zeszłam z tematu ale nic,pisze tego posta z nudów.Smutam bo Feneczek nie przyszedł dzisiaj bo jak mówie leje!!! :'(  Jeśli mi się uda przesłać jego zdjęcia z telka to zobaczycie jego 'niesamowitą urodę'.(Tak,można powiedzieć że kotek ma 'niesamowitą urodę') I jeszcze jedno- Skąd wiem że to kocurek:Umiem rozpoznawać płeć kotków.Może umiem też innych zwierząt ale nie miałam okazji?No nic.Teraz trochę z innej beczki:Ma ktoś MSP? Jeśli ktoś ma to niech pisze na priv ale nie mojego konta,konta pomocniczego jego nazwa to :Kerssty9  tak wiem,brzydula ale przesłałam wszyyyyyyystkie jej ubrania na swoje konto.Także pytać na priv tego konta o mój login.I mojego konta NIE MA W JEJ NAJ! Ok to na tyle pozdrówka bayyy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz