sobota, 23 sierpnia 2014

Wywiad z Natalką (Nat)

Haj!Po mimo późnej pory (21:40) piszę tego posta . Przedstawiam wam wywiad z Natalką (Nat). Natalka będzie pisana kolorem niebieskim a ja tym fioletem . 




 Lubisz  koty?
Lubię.
Masz ulubioną rasę kota?
Nie mam, koty lubię tylko tak bo miałam z nimi kilka razy do czynienia, ogólnie lubię dużo kotów także mi to obojętne . 
Blogi o kotach Twoim zdaniem są......?
Nie byłam jeszcze chyba na takim blogu , ale niektóre są przydatne i pomocne bo można się czegoś zawsze dowiedzieć . 
Masz kota?
Nie mam.
Twoim zdaniem kot to..........?
Nie miałam z nimi zbytnio do czynienia jak pisałam , ale myślę że to też pewnego rodzaju przyjaciel . 
Jak opisałabyś kota w 3 słowach?
Nie wiem , nie myślałam o ty nigdy ale uważam że jest miły , ciepły i jeśli sie przyzwyczai do człowieka to może się stać przyjacielski , takie jest przynajmniej moje zdanie .  
Czy chcesz kogoś pozdrowić na koniec?
Pozdrawiam wszystkich czytelników mojego bloga i przyjaciółki . 
Dzięki za wywiad ^^
Nie ma sprawy :)



Zapraszam również na WSPANIAŁEGO bloga Natalki Click!  
A oto avek jej bloga :)            




 Avatar blogowy! Zapraszam na bloga Natalki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz