wtorek, 12 sierpnia 2014

Ciągłe zmiany na blogu - Czy was to irytuje?


Hi!Po mimo że jest 21:20 pisze tg posta c; Chciałam was się zapytać czy nie przeszkadzają wam ciągłe zmiany na blogu , ponieważ codziennie zmieniam szablon i może to was irytować . Jak wszyscy , mam swoje humorki i czasem jak się mi spodoba jakaś inna lepsza rzecz niż blog to mogę nie wchodzić na bloga nawet tydzień .-. Teraz mam manię blogowania czyli non stop siedzę na blogu i zmieniam szablon -,- Więc jeśli możecie to napiszcie pod postem komentarz czy irytuje was tak częsta zmiana szablonu . Jeśli was to irytuje , spoko . Będę zmieniać szablon co 2 tygodnie . I tak jak mówiłam w poprzednim poście szybko mi się wszystko nudzi .-. Dzisiaj odkryłam super odtwarzacze do muzyki (niektórzy wiedzą to już dawno ale ja mam bloga dopiero 2 miesiące .-.) więc musiałam zmienić szablon . Oczekuję na wasze komentarze , bo jestem bardzo ciekawa czy jesteście zirytowani ciągłymi zmianami ponieważ nie chcę stracić czytelników . To papapapapapapapa!!!!!!! Piszcie komy i wyraźcie swoje zdanie na temat zmian na blogu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz