wtorek, 26 sierpnia 2014

Moje ulubione rasy kotów

Hai! Wstawię teraz zdjęcia moich ulubionych ras kotów i podpiszę jak one się nazywają :) 



1.    Mau Egipski (Pisałam już o nim . Link do posta o kocie egipskim mau





2. Ocicat (Pisałam już o nim . Link do posta o nim)






 3.Dachowiec . (W następnym poście napiszę o nim)








4.Kot birmański . (pisałam już o nim . Link do posta o kocie birmańskim)






5. Kot rosyjski niebieski . (pisałam  już o nim . Link do posta o kocie rosyjskim niebieskim




Dobra to już wszystkie moje ulubione koty:) Ale pamiętajcie : Numerek kota to nie miejsce na którym jest :) To że kot rosyjski niebieski jest na 5 miejscu nie znaczy że lubię go najmniej . 





Papa!
(wszystkie zdjęcia są z grafiki google) 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz