sobota, 16 sierpnia 2014

Wywiad z Marysią (Bob)

Hi!Oszczędzę sobie dzisiaj wstępu i od razu przechodzimy do wywiadu . 
Ja będę tym fioletem a Marysia (Bob) (Bob to jej ksywka) różowym
Co sądzisz o czarno białych kotach?
Są fajne! W mojej okolicy jest dużo kotów a moje nazwisko to potwierdza (Czarnecka)
Kochasz koty bo.....
Bo są przesłodkie i niektórym można zaufać :) 
Jakie zdanie masz na temat krzywdzenia kotów?
To straszne. Podobno raz zakopali 3 żyjące koty . Popłakałam się . Koty nie mogą być tak traktowane!
Miałaś kiedyś kota?
Hmm....niech pomyślę.Chyba nie . 
Jakie są dla ciebie koty?Łaszą sie do ciebie czy syczą i drapią?
Łaszą się . Szczególnie rano . Raz kot mojej cioci został w naszym domu i jak schodziłam do kuchni on sie łasił , a pewnego razu śniło mi się że leżę w pomieszczeniu ale nie mogę wstać bo mam coś ciężkiego na brzuchu . Okazało się że to kot tam spał . 
Chcesz kogoś pozdrowić na koniec wywiadu ?
Tak chce pozdrowić wszystkich ludzi którzy lubią koty i tych którzy mnie znają z kadś . (Nawet z MSP Dziunia nb1  )   )
Dziękuje za wywiad ;)
Ja również :) 
Ok to na tyle papa!
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz