niedziela, 10 sierpnia 2014

New szablon! + Moje Catz 5 - Imiona niektórych kotów

Haj!W tym poście mamy 2 sprawy do omówienia : 1 sprawa - Jest nowy szablon na tym blogu!!!Jupiii!!!:DDDD Mam nadzieje że wam nie przeszkadza to że ciągle na okrągło zmieniam szablon?Dobra teraz 2 sprawa : Kuzynka mi usunęła Catz 5 ;c Będę tęsknić za moimi kotkami (Będę pisać imiona tak jak były napisane bo Catz 5 istniało na moim kompie od maja 2011 roku do 9 sierpnia 2014 roku) ALERTĄ , (Ją najbardziej kochałam ze wszystkich kociosiów ;c) A MAMĄ , (Przyznaję że tan kot ma głupie i śmieszne imie) alankiem , (Alaneczek był super kochany ale straciłam go dużo wcześniej poprzez kliknięcie ''uciekinier'' na wybieraniu kota ;c) wieżą , (Tak,tan kot nazywa się wieża . Nie pomyliliście się . (PS.Imiona mogą być pisane z małych i wielkich liter ponieważ niektóre imiona gdy przygarniałam kota napisałam z małej lister bądź całe imie z wielkiej) ajflą, (Tak ten ot nazywał się ajfla i był czerwony XD) alvarą , (tak bawiłam sie kucykami filly a co?) herbatką , (tak kotka nazywała się herbatka XD) jenu (tak jenu był moim ukochanym kotkiem syjamkim :)) łukiem , (tak miał na imie łuk XD) łukaszem , (o wreszcie jakieś porządne imie!) mopsem (tak kot miał a imie mops XD) i jeszcze chyba 978 kotów bym musiała wymienić ale niestety , nie wszystkie imiona pamiętam ;c  Ale mam nadzieję że moje kotki z Catz 5 wiodą teraz spokojne życie w schronisku c; dobra koniec tego posta!Papa!ALERTA i 998 kotków z Catz 5 mówi papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz