środa, 9 lipca 2014

Znowu!

Avek mojego blogaHejo!Znowu Fenia nie ma!Foch XD.Dobra,co co tg że Fenia nie ma?To z tg że się martwię.A co z tg że się martwię?Nwm co z tg XD A co z tg że nwm co z tg?To z tg że słucham muzy XD.A co do Fenka:Nwm czy wam to już mówiłam ale.........................Jak Fenek u mnie był to tak mnie ubrudził że miałam aż czarne dlonie XD.A tu chcę zareklamować taki blog.Tutaj jego avek ->
Wspaniały blog o grze MSP.Polecam:)Dobra teraz znowu o Fenku:Skoro Fenek jak do mnie przyszedł był taki brudny to może nie wziął porannego prysznica? XD No i co ja mam dzisiaj z tym "XD" XD Ups....:s Dobra,teraz to chyba muszę iść do Fenka,chwila,chwila!Przecież ja nie wiem gdzie on mieszka!Albo wiem......W jednym poście pisałam że moja kuzynka (Tu link do jej bloga)  Dobra nie mam już o czym pisać jak będzie o czym to napiszę Du bayyyyy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz