czwartek, 3 lipca 2014

Fenku!Tu jesteś!

Hiczka Wamiczka!Dobra chcę wam przekazać najnowszą nowinę:Wczoraj był u mnie Fenio!Ale się cieszę!Głaskałam go a Fenio mruczał i miauczau.Jeszcze ciągle się przewracał ale nie próbowałam go wtedy głaskać bo wiedziałam że może mnie drapnąć.Łasił się o moje nogi i domagał się głaskania.Szkoda tylko że był taaaaaaaaaaaaaaaki brudny.Mam na szczęście jego zdjęcia z telka ale nie umiem ich wrzucić na bloga.Teraz opiszę wam jak Fenek wygląda bo ja wam jeszcze tego nie mówiłam prawda?Powiem wam tak że jakbyście go gdzieś widzieli to napiszcie mi koma na obojętnie jakim poście.OK:Fenek ma dużą okrągłą głowę a na czole ma czarną falowaną łatę.Na plecach także ma łatę.Taką wieeeeeeeeeeeeeeeeelką czarną łatę!Dobra.Du bayyyy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz