czwartek, 10 lipca 2014

Widziałam go!

Hejka wam!Byłam przed chwilą umyć ręce bo mama kupiła maliny i........zobaczyłam Fenka przez okno!Od razu wybiegłam na dwór (w skarpetkach bez butów) i go zaczęłam wołać.Ale nasz leniwy Fenio ani myślał do mnie podejść tylko leżał na kostce u sąsiadów i się przewracał -.- Potem zaczął polować na wróbla który  usiadł na dachu garażu sąsiada.Potem musiałam wrócić do domu bo mama by przegoniła Fenka i by już tu nigdy nie przyszedł!Gdy wracałam do domu,musiałam patrzeć jak Fenek oddala się za kolejny płot.....:( Szkoda że nie miałam czasu by go wołać dłużej bo jest zimno a ja wyskoczyłam na dwór w krótkich spodenkach i bluzce z krótkim rękawem :c No nic.Teraz pozostaje czekać aż Fenek znowu będzie chodził niedaleko mojego domu,a może nawet po mojej działce.Muszę być czujna.To bayyyyy!Może będzie dzisiaj 2 post?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz