piątek, 25 lipca 2014

Burza + Deszcz = Fenek nie przyjdzie *O*

Hi!Dzisiaj była u mnie Pani Burza  *O* I wczoraj też u mnie była i był Pan Deszcz . Ale ja tak myślę że Fencio nie przyjdzie z powodu Burzy i Deszczu . A u mnie dzisiaj taka była Burza  że aż prądu na chwilę brakło *O* . A pewnie się dziwicie czemu ja pisze wyrazy Burza i Deszcz z wielkiej litery i pogrubionej czcionki co?Pisze tak bo czeba czcić Burzę i Deszcz . Ale gdyby tak pomyśleć to Burza mnię dzisiaj zapędziła rano z dołu na górę do roga łóżka -.- Siedziałam w tym rogu z godzinę otoczona pluszakami bo jam się burzy boi :) Z dołu zanim uciekłam przed Burzą przyniosłam pamiątkę : Brązową twardą poduszkę na której mój tata często leży c; Jest taka twarda jak.............no.........................em...................jak akwarium mojej rybki Torpedzi. A dlatego podkreśliłam jej imie bo jak  bym ją straciła to bym kazała mi zapłacić za nią 10000000000000000000000000000000000000000000000000 zł bo tyle jest warta taka malutka złota rybka Torpedzia!  Dobra nie mam już nicko do pisanicko,więc..........................................................................Du bayyyyyyyyyyyyy!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz