wtorek, 15 lipca 2014

:3

Hiczka Wamiczka! Muszę wam coś superfajnego powiedzieć:Wczoraj był u mnie Fenek i go głaskałam i przytulałam! To było super tak przytulać prawie swojego kotka. No i jeszcze liczę że Fenek jest bezpański, a jak naprawdę ale to tak naprawdę jest bezpański to ja staję jako pierwsza w kolejce by go mieć.Zawsze chciałam kocura który bawi się,pacnie łapką i podrapie gałązkę. A gdy rano się budzę łasi się do mnie w wskakuje na kolana.Dobra nie przynudzam moimi marzeniami.Mówię dalej co się stało : No i po przytulaniu Fenek pacnął mnie łapką,najpierw w rękę,a potem w nogę.No i jakie to było wspaniałe kiedy Fenek przewracał się na plecy i próbował bawić się ze mną w "Pomachaj mi ręką a ja cię drapnę". Ok to du bayyyyy! Będzie jeszcze 1 post dzisiaj ! A i na koniec jeszcze śmieszny filmik:................................................................................ ^ .^ Filmik znajduję się do góry. miłego oglądania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz