czwartek, 27 listopada 2014

Wszystkie rasy kotów

Hej! Postanowiłam napisać posta o wszystkich rasach kotów :3 Ten pomysł przyszedł mi do głowy w szkole na pierwszej lub drugiej lekcji :3 Wydaje mi się że moja koleżanka Julka z którą siedzę w ławce coś powiedziała a mi przyszedł do głowy pomysł na posta :3 Także dziękuję Julce XDD (Może wejdzie ta Julka na mojego bloga kiedyś? XDD) Dobra macie wszystkie rasy :3


Kot syjamski, kot perski, kot brytyjski krótkowłosy, Maine Coon, kot egzotyczny, ragdoll, kot amerykański krótkowłosy, sfinks, kot bengalski, kot burmski, kot rosyjski niebieski, kot abisyński, angora turecka, himalayan, kot birmański, kot Manx, kot norweski leśny, kot japoński bobtail, kot syberyjski, kot pręgowany, szkocki zwisłouchy, kot savannah, kot cornish rex, amerykański bobtail,
devon rex, colorpoint krótkowłosy, munchkin, kot balinese, kot kartuski, kot tonkijski, kot egipski mau, ocicat, kot bombajski, amerykański Wirehair, turecki van, korat, amerykański curl, kot orientalny, cymric, kot singapurski, ragamuffin, kot selkirk rex, kot somalijski, LaPerm, kot snowshoe, pixie-bob, kot jawajski, toyger, chausie, kot peterbald, lykoi.

To wszystkie rasy kotów jakie znalazłam w google :3 Naprawdę się napracowałam bo tego nie wklejałam tylko to PISAŁAM RĘCZNIE. Palce mnie teraz bolą jak nie wiem ale i tak pisze ;c Dobra już nie mogę paa!!! Zaraz podobno będzie kolejny post a przy okazji, głosujcie w ankiecie na temat czy Natalia ma zostać czy nie :3 Link macie tutaj 
I ta ankieta trwa do 5 grudnia :3 Głosujcie :3 No to papa po raz 2 w tym poście :3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz