sobota, 1 listopada 2014

O grafiku...

Hej! Zdecydowałam że nie będę robić grafiku postowego ponieważ czasem pisze jeden post czasami wcale a czasami zdarza się że mam taką wenę że napiszę 10 postów (co się jeszcze nie zdarzyło ;x) I teraz oficjalnie ogłaszam że grafik postowy zostaje usunięty z bloga i nie będę go już pisać ;p Poza tym woleli byście chyba niespodzianki nie? No i jest jeszcze jeden minus grafiku... np. piszę w grafiku że będzie jakiś mega ciekawy post a go potem nie ma ;-; Ja wiem jak to jest bo na jednym blogu właścicielka napisała że będzie post o już nie pamiętam czym (XD) a potem go nie było ;-; Zawiedziona byłam strasznie bo tak na to czekałam a tu nie ma ;-; i co poradzisz? Nic.  Dobra już nie będę się rozpisywać. Powiem krótko: Grafiku już nigdy nie napiszę z powodu: Czytaj od początku to się dowiesz ^^ Okej kej to paaaa!!! Sory ale muli mi internet i się nie moge podpisać więc w dzisiejszych postach podpisuję się słowami o tak:


Anitka <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz