piątek, 21 listopada 2014

Co one lubią a co nie?

Hej pomysł na tego posta dała mi Bucca (Martyna) za co jej dziękuję <3 Dobra przejdźmy do posta: Chciałam wam napisać o tym co koty lubią a czego nie lubią. Dobra zaczynamy:

1.Drapanie za uszami - Koty to uwielbiają!
2.Noszenie kota jak dziecko (XDDDDDDDDDDDD) - Kotki niezbyt to lubią, bo się wyrywają ale niektóre nawet to znoszą XDDDD
3.Noszenie za kark - Nigdy tego nie robiłam bo moim zdaniem to jest bardzo bolesne dla kotków :c
Ale gdy mój wujek brał kota kuzynki za kark on się wyrywał, także chyba mu to sie nie podobało XDD
4.Ciągnięcie za ogon - Jak wiecie koty tego nienawidzą xd
5.Zabawa kotem jak lalką (XDD) - Jeśli tak będziesz robił(a) to kot przy pierwszej lepszej okazji Ci ucieknie XDDDD :]
6.Czekolada - Nie wiem tak naprawdę nigdy jej nie dawałam kotom ale wiem że im szkodzi więc smakować chyba im też nie będzie XDDD
7.Soki - Na pewno mu nie posmakują XDDD
8.Zabawa piłeczką - Koty lubią gdy rzucasz piłeczkę one trącają ją łapką a potem Ty znowu ją rzucasz :DDD
9.Zabawa sznureczkiem/pluszową myszką - Koty to lubią ale uważajcie żeby was czasem wasz kotek nie drapnął :DDD 
10.Wkładanie czegoś kotu do pyszczka, czego on nie chce jeść XDDDDDDDDDDDD - Drapnie was lub będzie miał na was focha :c 

Mam nadzieję że pomogłam paaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz