piątek, 12 grudnia 2014

Nowinka!

Hej! Mam dla was nowinkę: i dobrą i złą. Dobra to taka że posty będą częściej bo mam (wreszcie) bloggera na tablecie :3 Ale dlaczego na tablecie? Dlatego że na telefonie nie idzie zainstalować :@  Ale to nie przez apkę tylko przez mój głupi telefon :_: Dobra trochę sie rozgadałam więc mówię złą nowinkę: POSTY Z TABLETA BĘDĄ KOLOREM TAKIM, JAKI USTAWIŁAM PRZY SZABLONIE! :c  Niestety tutaj nie umiem tego ustawić żeby pisało się na fioletowo :c Ale za to posty z komputera będą na fioletowo więc będziecie odróżniać posty z tableta od tych z komputera c; Bedzie jedynie ta pochylona czcionka i tyle w postach z tableta :c A i jeszcze jedno: W tych postach (z tableta) nie będzie też podpisu obrazkiem także będzie podpisik literami c;

PS. Sry za to ciągłe powtarzanie zdania ,,Posty z tableta" ;/

Paaaaaapatkaaaaaaaaa ;)


Anitka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz