wtorek, 2 grudnia 2014

Adwent po kociemu?!

Hej! Pewnie się dziwicie że o 8:34 pisze posta no nie? Wyjaśnię wam wszystko: Obudziłam się rano (dosłownie o 5:45) i źle się czułam dlatego nie poszłam do szkoły :3 ale do rzeczy: Chciałam wprowadzić taką adwentową serie pod tytułem ,,Adwent po kociemu?!''Polega ona na tym że codziennie aż do Wigilii będę pisać... no właśnie nie wiem jak to napisać :_: No to będzie otwierane takie jakby ,,okienko z kalendarza adwentowego'' Albo wyjaśnię w prostszy sposób: Codziennie z okazji świąt i tak dalej będę pisać posta świątecznego i tak aż do Wigilii jak mówiłam :3 Zrobię też w moim ,,specjalnym programie'' (który jest na internecie i nazywa się pizap.com XDD) kalendarz adwentowy i codziennie będę
skreślać jeden dzień :3 Dobra paaa!!! Do zobaczenia :3

EDIT:
musiałam usunąć poprzedniego posta z tą treścią bo pisało że dodałam to wczoraj :_: No i nie mogę się podpisać w takim razie podpisze się słownie:

Anitka <3  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz