niedziela, 7 czerwca 2015

Wakacje i rocznica bloga tak niedaleko!

Cześć wam! Nie pisałam sporo czasu, ale z okazji wakacji i rocznicy bloga postanowiłam się zebrać i coś napisać. Właśnie 13 czerwca 2014 r. założyłam tego bloga, z myślą że będzie on o Fenku. (czytaj pierwsze posty na blogu) W tym roku, wypadają 13 czerwca dni Wielunia. Pomyślałam, że zrobię parę zdjęć i wrzucę je na bloga. Jako przypomnienie starych czasów będą 3 posty o Fenku i 3 o kotach. Jeśli ktoś z was mieszka również w Wieluniu, (woj. Łódzkie) i będzie na dniach Wielunia możliwe że mnie spotka ;)  (Nie no, nie jestem sławna XDDD) I kto wie, może wrzucę jakieś selfie ze mną i moją koleżanką... Ale to się dopiero zastanowię. A tak btw. to chciałam wstawić parę zdjęć morza, gór, i przypomnieć wam wakacje, które już idą wielkimi krokami, tak jak lato! No u mnie wczoraj na balkonie w słońcu 42 stopnie. (no nie wiem, chyba mój termometr szaleje XDD) Tak czy inaczej, proszę macie te parę fotek wakacyjnych ;) Zaraz lecę zmieniać tło bloga na letnie/wakacyjne ;)


Morze:





Góry:







To paaa!!!
UWAGA! Wszystkie obrazki są z grafiki google.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz